onsdag 24 november 2010

Snööööööööö !

Amen ännu mera snö. Det bara vräker ner och blåser som fan. Blev väckt av att mobilen plinga för meddelande. Så man var bara tvungen att sätta sig här kring halv fem på morgon seg efter springandet på toa under natten.

Men det var en rätt härlig morgon ändå. En gammal vän från mitt förflutna börja snacka helt plötsligt på onlinespelet biltjuv. så han adda mig till min nya mailadress och vi snacka där istället. Katterna har busat runt igen och oooooojjjjj asså shiit vad det snöar.

Jo katterna lugnade ner sig en smula efter att jag sa till dem att sluta bråka..Jag satte mig ner på huk framför Lina och sa nu räcker det. De lyssnade så det blev lugnt. Men nu har de satt i gång igen så jag får väl göra likadant igen snart.

Hade 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar