måndag 16 april 2012

Migrän & glada miner !

Vad vore livet utan tre underbara barn som stålar av glädje. Vaknade och hade migrän i morse. Ställde mig i duschen och därefter tog jag en mugg med kaffe och snodde med mig lite cola i ett glas och la mig igen. Hann knappt f'älla ihop ögonen då mitt ex ringde på en av mobilerna. Som tur var så kom de ändå. Mina barn de som får mig stråla av glädje. Migränen fick andra tankar och jag lyckades hålla mig vaken tills de skulle med bussen. Så jag gick ut med dem och sen gick jag in igen och la mig för att sova. Vakna vet inte när, men migränen nästan försvann..

Men konstigt att min man fick den det var ju inte det jag bad till Jehova om. Får be för min man med nästa gång jag ber Jehova om hjälp att bota min migrän att han inte sedan överlåter den vidare till nån annan.

Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar