torsdag 3 maj 2012

Gratisbio.se??

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=466768   Denna länk kan jag verkligen rekomdera. Även om jag inte har lört mig så mycket vad sidan går ut på. Svårt att klicka runt när man har en skitdator som denna. Men ja jag ska väl lära mig så småningom.

Hur mår man idag då igentligen. Ska jag var ärlig så har jag åkt på magsjuka och är väldigt trött eftersom jag har sprungit på toa hela natten. Har väldigt ont i magen och livet upp och ner. Men annars är det bara bra. Ska snart ut med våran fyrbenting och jaja får väl ta och åka ner och löpa de där himlans chipspåsarna, drickan och tidningen till min man då. Begriper inte varför han är så himla beroende av det.

Jättelätt att spara när det ska vara sånt här varje vecka. Men ändå så älskar jag honom. Vill bara att han ska förstå hur jag känner mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar