fredag 19 juli 2013

Mor lilla mor !

Min lilla mor somnade in i måndags. Natten mellan lördag kväll och under natten till söndag morgon var timmar som sätter enormt på krafterna och psykiskt. Det går bara inte sätta ord på det, men den var både värdefullt och jobbig. Älskade mamma, allt är bra nu.

Sista vändan när sköterska skulle in till henne och försöka vända på henne fick jag hoppa in och hjälpa dem att lyfta henne. Var jag fick kraften till måste det vara från Jehova. Även om jag hade enormt värk i varenda led och huvudet bara snurra så lyfte jag henne med hjälp av personalen.

Jag är glad att få ha delat denna tid med mamma. Och att hon fått komma hem ett par dagar gjorde det gott för henne även om det inte var hennes hem i Bjuråker. Men det var hennes lägenhet och vi har pratat, skrattat, läst och hon har virkat lite. Så hon har gjort lite intressen som hon gillat.

Älskade mamma, saknar dig.

Vila i frid älskade mamma vi ses snart igen i en annan tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar