söndag 12 december 2010

Händer idag då ??

Idag händer det inte så mycket. Ska forsätta att studera till beroendeterapeut och mysa med gubben. Just nu spelar jag biltjuv, elsantos och maffia spel mitt eget och min kompis spel.

Ute lyser solen på taket och mot husväggen och det är mysigt att titta ut genom fönstret, på nått sätt tycker jag vintern är härlig förutom att den är så himla kall. Här inne bråkar katterna lite smått. var lite värre igår men de ville väll att pappa skulle vara. nu undrar väl många om min älskling har blivit farsa..Ja på sätt och vis. Vi kallar våra katter som våra barn och eftersom jag är tidigare mamma till tre älsklingar så blev det  bara så att även våra katter blev våra barn.

Nä om man ska ta och gå och titta till gubben och stjäla en par pussar av han där inne i sovrummet. Ja han är ju inte vaken tror han gick och la sig fem eller halv sex i mors enligt det här inlägget från biltjuvschatten.  [04:26] Disconnect: yes de gör vi.. när du minst anar de ;) hehe

Men det är inget jag kan göra något åt. Är bara så glad att jag själv lyckas komma bort från dators beroendehelvete som jag var så inne i före innan min man flyttade upp. Nu begränsar jag mig mycket och tänker mer på min familj och hoppas att även min exman kan förstå att hans och mina barn har en mamma som verkligen älskar sina ban och inte datorn men som också ser dem. ÄVen om jag alltid har sett mina barn i första hand enda sen de föddes. 

Så vi får höras. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar