fredag 10 december 2010

Trött !!!

Sitter här igen- Klockan är halv åtta på morgonen och man vakna med en fot som gjorde enormt ont igen. Har varit så här nu sen den där jäkla snön kom och man inte kan gå med tennisskona utan man ska behöva gå med vinterkängor. Blir galen på de skorna.
För er som inte vet min lilla tragiska historia med min fot kan jag berätta att våren 2003  var jag och två klasskompisar och en lärare från Forsa folkhögskola till Boda borg i Torpshammar och sprang runt. I sista celler vi gjorde föll jag ca 1 meter ner från en list och stukade foten så det blev ryckor, en vecka senare halkar jag på en våt gräsmatta och fick åka till sjukhuset där de berätta att hälsenan hade gått av. Därefter nått år senare så fick jag ont och blev sväld så jag tog mig till sjukhus igen och visade att foten var full med bråsk och skit så det vart operation sen dess har min fot varit ett vårdpaket. Ont som faan och nersatt gång på ca 15 - 20 % Och är svinkall om den vart och annat.

Nu har jag sån god lust att ta en kökskniv och skära bort den eftersom jag har så förbannat ont. Så det är en tragisk upplevelse och minnerna i hemmet var kaotisk eftersom min exman fick vårda mig eftersom ja inte kunde själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar