tisdag 7 december 2010

Solig förmiddag !!

Känns konstigt att se ut över taken och se snön glänsa. Det är inte alltid som jag tar  tid se ut och ser det. I går valde jag att kolla på tv än att att sitta här framför datan. Gubben var ju hemma men det hade inte med honom att göra. Jag bara  inte ville sitta här och glo in i den.

Just nu funderar jag på om jag ska diska så det är klart innan jag ska hämta barnen. Igår var vi på teamaavslutning det var mysigt. Även om man kände sig frysen eftersom de var ute i år. Barnen bjöd på dans uppvisning och båda mina tjejer var med. Efteråt fick man vara med på samemarkand som barnen gjort. Därefter blev det sång och dans i gymnastiksalen.


Här bredvid ligger mimmi och sover och nu ska jag gå bort till disken och fixa den.. Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar