torsdag 23 december 2010

Ta mig till Stjärnorna !!

Önskar att jag kunde ta mig till stjärnorna just nu. I morgon är det julafton och jag känner ingen glädje i det. Skulle fira den tsm med min bror i år men det blir ingen. Ville ge min man julglädje men just nu vill jag bara härifrån. Visst det är svårt här i detta land. Myndigheter som inte synar sina misstag. Den eviga väntan på får jag pengar denna månad eller blir det nästa.

Önskade jag hade kunnat övertala min bror att ändå fira den julen trotts allt. För sötbusan och hennes brors skull men tyvärr så kunde jag inte det. Och det är mycket traumatiska minnen som dyker upp i mig när det blir så här. Jag hoppas för min man skull att det kommer bli en bra jul ändå trotts detta som skett.

Älskar mina käraste så otroligt himla mycket. Tänker på er hela tiden. // Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar