torsdag 16 december 2010

Huvudverk !!

Ont i huvudet, trött och bitter. Inte på att jag är trött men på att katterna inte lyssnar på mig sen jag klev upp. skrev nyss i min blogg .Nattbarn. för er som inte följt den bloggen så  kan jag berätta att den handlar om al-Anon, missbruk, vägen ut ur missbruk, vuxet barn, interjuver och mycket annat. Som denna blogg så kan man klicka sig runt på annonser och läsa inläggen.

I dag händer det inte så mycket här hemma, har väl som alla andra runt om nedräkningen till julafton. i år ska jag verkligen försöka göra en bra jul som möjligt och mysa med min mna och anhöriga. På annandagen kommer vi ha lilla julafton för barnen. Önskar att även min äldsta dotter ville fira den med oss men det är upp till henne.

Jag är verkligen jättebesviken över det som har hänt henne och jag hoppas att både jag, min man, hennes pappa och hans sambo kan göra allt för att hjälp henne att förstå. Att en enda person kan skada ett barn så otroligt himla mycket är verkligen ett allvarlig förlust.

Nåja nu ska jag spela biltjuv och lite andra spel innan min man vaknar. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar