onsdag 29 december 2010

var ett tag sen!!

Nu har det varit ett tag sen man skrev här i stjärnorna. mycket har liksom kommit i vägen. Man pluggar, träffar mina älskade barn och myser med min underbara Skånehjärta. Planerar för att få pusselbitarna att falla på plats nu så vi kan börja planera på flytt till Landskrona. Orkar liksom inte sitta och försöka laga allt skit här upp i norr längre. Både jag om min man mår bara allt sämre och ja vad gör man. Säger upp sig från all kontakt som gör oss illa och börjar om.

Kommer verkligen att sakna mina älskade anhöriga och mina barn oerhört mycket men vad gör man, funkar det inte så kan man inte fortsätta på det sätt man gör. Barnen tar mest skada i den här smörjan som de är i just nu.

Så steg för steg går vi sakta fram en dag i taget. // Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar