onsdag 8 december 2010

Ont !!1

Ont i huvudet och ögon..Vill sova me nska på möte om en timma så jag kan inte. I dag skiner inte solen men det känns som om det är julstämmigt ändå här inne i köket. Katterna har redan fullt upp, bråkat runt och fått frukost. Gubben sover ännu..undrar när han gick och la sig och sov. Fick svaret nyss på biltjuvschatten:  [03:28] Disconnect: hahahahahaha 
Rätt avslöjande eller hur :P 
Tänkte jag skulle komma upp i gänget igen..synd att jag var tvungen att lämna det ett tag men jag ville inte vara med i samma gäng som en en tönt var med i. Ja jag pratar om biltjuv. 
Nu var det full gång på katterna igen. Jaja jag ska snart iväg. Undrar om min älskling ska jobba idag om inte så ska jag blogga på min andra blogg med sen när jag kommer hem. 


Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar